Citat

Joyeux Noël à tous ceux qui le fêtent!

Христос се роди! 🙂

11 odgovora na “

  1. http://obrazovnicentar.com/opstinsko-takmicenje-iz-stranog-jezika-2013-godine-osnovna-skola/opstinsko-francuski-2013/ mozete li da resite ovaj test?Vezbam za takmicenje pa bih volela da dobijem resenja.

    Sviđa mi se

  2. Pitala bih je ali nemam ove nedelje vise casova kod nje,molim te ako mozes da mi pomognes puno bi mi znacilo:)

    Sviđa mi se

    • U 1.zadatku treba da znas particip prosli glagola trece grupe: domir, sentir, offrir, ouvrir; kqo i gl druge grupe: finir, réussir. Takodje; treba da znas mesto prideva u donosu na imenicu.Treci zadatak pridevi nouveau i beau, sa 2 oblika za muski rod, U cetvrtom treba da znas kako se kaze od-do, i sazeti clan. Za peti i sesti treba da znas ynacenje reci, i za poslednji zadatak upotrebu imperfekta i PCa: nauci priloge koji idu uz ta vremena! Pozzzz

      Sviđa mi se

  3. Imate li negde na blogu priloge za vremena?I da hvala Vam,da li bih mogla kada uradim sama da napisem odgovore pa da proverite da li sam dobro uradila

    Sviđa mi se

  4. Kad ima opstinsko takmicenje iz francuskog?Volela bih da mi odgovorite sto je pre moguce.Unapred hvala.

    Sviđa mi se

  5. Click to access Takmicenja_OS_za_2013-14.pdf

    СТРАНИ ЈЕЗИК
    Такмичење у знању страних
    језика:
    а) енглески
    б) руски
    в) немачки
    г) француски
    д) италијански
    ђ) шпански
    општински 22. фебруар 2014.
    градски 16. март 2014.
    републички 10. мај 2014.
    Je l’ vazi sve to za sve strane jezike?Npr.je l’ je takmicenje iz engleskog i iz francuskog u isto vreme i istog datuma?Mozda je malo glupo pitanje,al’ bih volela da znam.Volela bih da mi odgovorite ako mozete i sto pre je moguce.Unapred hvala

    Sviđa mi se

  6. Sta ce biti na opstinskom?

    Sviđa se 1 person

Postavi komentar